denz4161 aslanmommy tecrübe etmiş bir anne olarak söylüyorum. Meyve ile başlama. İlk önce tatlı yiyince tatsız olan sebze gibi şeyleri yemiyor. Benim bebeğimde öyle oldu . Yoğurt havuç kabak vs sonra meyve olarak ilerle bence
aslanmommy bebisliozlem çok heyecanlanıyorum bende bu 3 tane kitap var ek gıdayla alakalı pdfsini aldım ama öneriler de işime yarayacak
Zengo aresnako benim tadim yaptracak seyim bitti.elma armut muz seftali verdim.avakoda havuc kabak patetes ispanak.baska ne verilirki Brokolinin vakti degil o yuzden vermedim mesela.
Boysmomy Zengo saydıklarınızın haricinde bende taze fasulye balkabağı ev yoğurdu sonrada yumurta sarısı tattırdım şimdi kuzu kıymasına geçtik zaten yavaş yavaş bizim yemeklerin çorbaların tuzsuz halini vermeye başladım
alynozds Maalesef çevremdeki insanların özellikle de kocamın bebeğime daha 4 aylıkken karpuz gibi tatlı meyveleri vermesi yüzünden çocuk asla ek gıdaya geçerken sebzeleri asla kabul etmedi daha ilk kaşıkta öğürüp geri çıkarıyor sonraki kaşıkta ağzını bile açmıyor hiçbir sebzeyi kabul ettiremedim en son ara verdik bir hafta doktor tavsiyesiyle bu arada meyveleri çok seviyor tatlı olan herşey favorisi hafif tatlı yoğurt da yiyor ama başka birşey yok çorba da denedim belki hoşuna gider diye onu da asla kabul etmedi o kadar hevesim kırıldı ki resmen ona yemek yapmak istemiyorum hepsi çöpe gidiyor çünkü yemiyor ve ben de daha sonra sağlıklı olmaz diye atıyorum önerilere açığım hanımlar bu arada söylememişim beneğim şuan 7 buçuk aylık yani
aslanmommy alynozds arkadaşımda aynı dertten muzdarip çocuğa ilk karpuz vermişler şuan sebzelerde kusuyor. Ben daha ağzına hiç bişey sürmedim
dlkrnzz alynozds ya gerçekten bu büyükler neden böyle benim de kocam dahil benden habersiz karpuz, kiraz, armut, şeftali, hatta dondurma bile tattırmışlar çıldırmamak elde değil, gelde havucu sevdir şimdi bebeğe
alynozds dlkrnzz Kesinlikle ya anneme bile verme tatlı sonra yemicek sebze dememe rağmen “ aman sen kuralcı kitaptan okuduğunu uygulayan birisi oldun iyice biz sizi hep böyle yetiştirdik” diye tepki aldığımda anladım aslında insanların ne kadar umursamaz olduğunu herkese çemkirmeme inatla savaşmama rağmen engel olamadım verdiler şimdi söyleyince de aman zamanla yer alışır diyorlar nasıl alışcak acaba ya da o alışana kadar ben kaç kase yeme çöpe atıcam
Boysmomy Busranisa görmemişim kusura bakmayın, hayır normal zeytinyağlı yemeğini yaptım tuzsuz olarak, fasulyelerinden eline verdim tek tek o şekilde yedi
gupse34 @Busranisa kabak havuç patatesten sonra bizim listede de taze fasülye vardı. Ben küçük küçük dilimleyip suda haşlayıp çatalla ezdim yedirdim. Ama biraz zor piştiği için suyu azaldıkça su ekledim ara ara.