Herkese iyi gecelerr 2 yaşında oglumla kendi istegiyle tuvalet egitimimizi tamamladık bu süreçte 2 kaçırma vakamız oldu oyuna daldı bende sormayı unuttum anne çiş diyerek tutup koşuyordu ki parmaklarından süzüldü 😀 onun dışında sorunsuz bitti çok şükür fakat yarın toplu taşıma kullanıp anne ogul dısarı cıkacagız ay yolda çişim geldi derse ben napıcam 😅 aşırı stres yapıyorum arkadaşım yanına şişe al diyor ama dışarda yapar mı etraftan soyutlayarak nasıl yaptırabilirim güzergahımız bazen otoban oldugu için çiş anında öyle bi yer denk gelirse herhangi dükkan cafe de bulamayabilirim ay çok stresim ben mi abartıyorum tut çocuumm da diyemem tutamaz 😬 portatif pisuar sipariş verdim ama henüz gelmedi tuvalet egitimi olayı o kadar ani oldu ki koştur koştur don atlet falan aldım sıfır hazırlık sadece lazımlıgımız vardı 🥲