fisnereceli İyi geceler anneler. Sabah 9-10 gibi 4. Ay aşımızı olduk. Şimdi kontrol için ateşine baktım 37.8 çıktı. Calpol verdim ve emzireceğim şimdi. Başka yapmam gereken ne var.