Merhaba arkadaşlar 7 ay 26 günlük bebeğime kan tahlili yaptırdık. Doktor üç gün sonra gel yokum dedi. Sonuçlar çıkmış bazı yerlerde kırmızılık var. Endişelendim ancak hiç anlamıyorum. Aranızda anlayan varmı göndersem bir baksanız. Şimdiden teşekkürler 💐