Ulduz 8 aylık çocuğumu südden ayırmak istiyorum. Ama bana çok zor geliyor😑😐yardımınız gerek hanımlar. Ne yapa bilirim.?
Sevgi1 Ulduz erken sanki ama bant siyah yapıştırıyordu yengem memeye bebeğe uf oldu yok artık diyordu ama 8 aylik anlar mı bilmem