2,5 aylık bebeğim şimdiye kadar hiç karşılaşmadım aniden sanki biri etini koparmış gibi birden çığlık atarak uyandı. Karnı tok yatırdım iki saat sonra bu şekilde uyandı hemen memeye tuttum ama istemedi. Biraz omzuma aldım dolastirdim o şekilde sakinleşti sonra memede çok az 5 dk kaldı ve uykuya daldı tekrar. Neden bu şekilde çığlık atmış olabilir çok üzüldüm çok canım yandı o şekilde görmek 🥺