Nadiye Kızlar 1. Ay aşısında neler yaşadınız? Çocuğun ateşi çıktı mı yada huysuzlandımı ? Nasıl atlattınız o günü
deletedmom4842 Nadiye Hiçbir şey olmayacak kendini buna endeksleme. Belki biraz ateş huysuzluk yapar calpol verirsin o kadar büyük sorun olmaz.
babygirlandmom Yok canm 1 ay asisnin herhangi bi etkisi yok zaten bu asi ilk dogduklarnda yapilan asinin aynisi😊
zeynepkuzusu hic bir sıkıntı olmadi sadece asi olduktan sonra hep uyudu uyanmadi ertesi gün eski halimize dönduk keske o zaman uyusaydim diyorum sali 2.ay asimizi olcaz 😊