Kızlar bebeğimin 2 bacağına da aşı yapıldı. Sağ taraf şişmedi ama sol taraf kızarıklık var ve şişlik var. Sağlık ocağında aşı yapan hemşireye sorduk buz kompleksi uygulayın dedi. Sabah 2 gün olacak aşı olalı. Başka hiç bir belirtisi yok ateş huzursuzluk vs. Sadece şişlik ve kızarıklık var. Daha önce böyle birşey başına gelen oldu mu?