Bakbenanneoldum
Yok çok şükür. Daha çok küçük kendimni yıpratırsn, psikolojik olarak bunalıma girersin sürekli aklında olur ve her hareketinde acaba buda belirti mi diye düşünürsün çok yorulursun gerçekten kafaya takma oyun oyna onla sohbet et konuş hep dikkatini çekmeye çalış alkış bay bay yapmasa bile yaptır onun elini tutarak benim oğlm ne çak yapardı ne bay bay ben doğruyu söylemek gerekirse çok kötü zamanlar geçirdim yaklaşık Bi sene önce ya var ya yok otizim olduğunu söyledi sağlık ocağındaki hemşire araştırınca daha sonra kendimi yiyip yiyip bitirdim eşimle baya yıprandım çocuk ergen ve ruh sağlığı pediatri çocuk doktoru her yere götürdük Ankara da yaşıyorkn çeşit çeşit hastaneler gittik çocuk doktorum güldü bu çocukta hiç bir şey yok diye ama diğerleri otizim olabileceğini söyledi inanamadık bize başka başka yerlere götürdük biri ayrı bir şey diyor başkası ayrı bir şey biri hemen özel eğitim teklifinde bulundu tabi ki de asla kabul etmedik çünkü öyle bir şey olduğundan kendileri bile emin değildi çocuğun siciline işiyor ömür boyu silinmiyor asker polis olamıyor gibi.. Neyse öyle bir şey olsaydı bile başım gözüm üstüne elimden ne geliyorsa fazla fazla yapardık. Baya bunaldık işte sonradan o kadar pişman olduk ki girdik çıkamadık işitme göz ne testle re girdik hiç bir şey çıkmadı çok şükür iki dk çocuğa bakıp teşhis koyuyorlardı şaka gibiydi. Neyse biz baya tv azalttık tam kesmedik ne yalan söylym arkadaş ortamına koyduk bol bol sohbet ettik ilgi sevgiyi kat ve kat arttırdk oğlum bilmiyorum belirtileri vardı zatn kaç tane ama direkt değildi yeni belki de başlangıcıydı çok şükür şu an kendimi ifade ediyor 3 yaşına girecek bu ocakta her hareketi yapıyor taklit arkadaş ortamı baya açıldı aslında oğlum u tek büyüttüm komşu sıfır sadece benimle kaldığı için sosyal ortamı olmadığı için vahşi davranıyordu ondan kadın hemen teşhis koydu dite düşünüyormuş neyse şu an her şey yolunda çok şükür dediğim gibi çok takılmayın bu otizim düşüncesi yiyip yiyip bitiriyor insanı daha çok küçük şimdiden bol sohbet ve oyunlar oynayın