ftmrdcccc Kizlar kızım tam 4 aylık sanırım dişten dolayı bir anda ateşi çıkmaya başladı en son şimdi ölçtüm 38.3 hastaneye gitmeli miyim
_denizanasi ftmrdcccc Gidin bence gece Allah korusun yükselir haberiniz olmaz 39 olsa zaten havale geçirebilir
[silindi] ftmrdcccc canım 4 aylık bebekte sanmıyorum dış olduğunu , ve diş ateş yapmaz hadi diyelim yaptı en fazla 37 Viral enfeksiyon filan olabilir bnce götür acile ateş tehlikeli işitme kaybına kadar gidiyo ben çok korkuyorum
ftmrdcccc [silindi] hazırlanıyorum şimdi götürcem ben de çok korkuyorum ateşten ne yapacağı belli olmaz
Usnac4559 ftmrdcccc calpol evde varsa içir yoksa hastaneye git genellikle uzmanlar hastane eve uzaksa 39 a yakınsa 39.5 e kadar evde beklemeyi öneriyor ben limon suyunda ıslattığım çorapları giydiriyorum bide baya işe yarıyor evde şurup yoksa muhakkak hastaneye gidin
Mukaddes_5 ftmrdcccc dis atesi 38 i gecmiyor. Ara ara kendiliginden dusuyor . Ama 38i hecerse enfeksiyon atesidir sakin ihmal etmeyin bence inatci olabilir
ftmrdcccc Mukaddes_5 teşekkür ederim canım çok şükür biraz daha iyi huysuz sadece burnu tıkanıyor o yüzden pek ememiyor doktor antibiyotik ve ağrı kesici verdi onları kullanmaya başladım