Kızlar merhaba, 3 yaş 1 aylık bir kızım var. Bugünde gebelik testinde hamile olduğumu görmüş oldum. Bebiş sağlıkla dünyaya gelirse aralarında nerdeyse 4 yaş olmuş olacak. Ama çok tedirginim sizce zorlanır mıyım neler yaşarım yorumunuz benim için kıymetli❤️