Kızlar size birşey danışmak istiyorum.İstanbul’da yaşıyoruz eşim burda elektrik teknisyeni olarak çalışıyor.ev kayınvalidemlerin kira falan ödemiyoruz.Muğla’da sanırım usta sıkıntısı varmış elektrikçi falan bir arkadaşıyla oraya gidip kendi işlerini yapmak istiyorlar.inşaat işleri alıp elektriğini klima bakımı,ev kiralama gibi şeyler usta sıkıntısı olduğundan bayağa pahalıymış böyle işler heralde gerçekten öyle mi?ya burda iyi kötü bir düzenimiz var 2 ay falan ev taşımıycaz eğer öyle bişey yaparlarsa deniyecekler bi ikisi gidip ama endişeliyim.Bursa’dan İstanbul’a gelin geldim kimseyi tanımıyordum İstanbul’da.kayınvalidemler ve eltimler yakındı sadece şimdi çevrem bayağa var İstanbul’da.ilk zamanlar çok bunalmıştım bide yalnızlıktan.Muğla’da hiç kimsem yokken tekrardan başlamakta düşündürüyor neyse böyle işte prda yaşayanlar gerçekten sıkıntılı mı böyle işleri yapanları bulmak kazanırlar mı