miramiraa Arkadaşlar merhaba benim sezeryanım olalı bügün 35 gün oluyor agrım sızım kalmamışto ama 2 gündür dikişlerimin biraz üstü ağrıyor normal mı üşütmüş olabilir miyim yada iç dikişlerime bir şey olmuş olabilir mi