Betul0707 Kızlar merhaba 4 çeyreğim var ve ben bunları reşat altına çevirmek istiyorum kuyumcuya sordum etmez, 800 tl fark alırım dedi sizce de bu doğru mu? Fark almaması gerekmiyor mu?