Zehrabaysan bir sey olmaz kuşum sarilik riski bittikten sonra bebegin kilosu da yerindeyse gece uyumasina izin verebilirsiniz diyor doktorlar zaten ac olsa uyanirdi bi de mama daha uzun sure tok tutuyor ya bir sey olmaz mama kadar uykuya da ihtiyaclari var uyuyan bebek buyur 💕, ben hep gece beslenmesi yapiyorum 1. Aydan sonra uyanmasini beklemeden 3-4 saatte bir besliyorum ki gece ile gündüzu ayirt etsin gece uykusu bolunurse ilerde de geceleri uyanan bir bebek olur diye saglik konusunda endise etme sadece boyle bir rutin istiyorsan saat kurup o uyurken emzir