babyyyalp Merhaba ☀️ Çocuğum için daha doğrusu ev içinde sağlıklı şeyler içmek de amacım aynı zamanda. Tavsiyeleriniz nedir marka veya başka çeşit gibi
Ashellinko babyyyalp Zühre ana kullanıyordum ama onunda içinde çok fazla kimyasal olduğunu.. Türkiye sınırlarıbda bu kadar öze yetecek kadar karadut olmadığını okumuştum. Bebelere muz+kefir bızlatıp içine buz katıp içiriyomü 💝
kbraatlas babyyyalp Zühre ana aldim ben çok memnunum cay niyetine veriyorum sabahları heegun iciririm tavsiye ederim ❤️
Ayseee60 Zühre na kullanıyorduk kızım da çok seviyordu ama iyi seyler duymadım bende arastırılorum weefood dusunuyorum