Kızlar merhaba. Oğlum 15 aya girmek üzere 2 gündür 37 üzerinde ateşi var. Biraz önce oğlum uyurken ateşine baktım ve 38.5 olduğunu gördüm apar topar bebeğimi kaldırdım yüzünü yıkadım ama ateşi düşmedi. Eşim işte olduğu ve benim de tek olmam sebebiyle aşırı korktum(Geçmişte ablam ateşli havale geçirdi ve işitme kaybı var.) bu sebeplerden ne yapacağımı bilemedim ve paranox fitil verdim. Sonrasında birkez daha ölçtüm ki ateşi o kadar da yokmuş . Boş yere fitil vermiş oldum . Fitiller havale önleyici olarak kullanılıyormuş. Birşey olmaz değil mi? Sağlıklı bebeğe ilaç yüklemiş oldum.