Merhaba arkadaşlar bebeğim 2 aylık. Alışmış hep aynı tarafa yatıyor. Ters yatırıyorum yine aynı. Yattığı yer basık olmuş, ben bunu farkeder farketmez ince battaniyeyle desteklemeye çalıştım ama gece ben de uyurken hareket eder yüzüne gelir diye kafasını diğer tarafa çeviriyorum yine aynı tarafa çeviriyor. Küçük yastık koyuyorum o yüzüne gelse de bogulmaz diye o da durmuyor. Başına gelen çözüm bulan var mı acaba ?