Kızlar merhaba oğlum 28 aylık sürekli geceleri 12 de başlar anne anne diye kalkmaya gece beslenmesini keseli 1 aydan fazla oluyor alışması lazım çok denedim sürekli kalkıyor anne diyor bekliyorum bu sefer yataktan kalkıyor yanına gidiyorum ayağıma alıyorum sallıyorum uyuyor bırakıyorum 2 de başlıyor yada 10 dakika sonra sürekli her gece böyle kesintisiz uyuduğumu hiç bilmiyorum gece ne yapacağımı şaşırdım başına gelen var mı 🥹