Hanım iyi aksamlar benim kızım 4 yasında baydır kaka tutma problemimiz vardı. Ama artık gelince tutmuyo yapıyo. Ama sorun şuki cocugun kakası 3 güne bir geliyo. Aklınıza ne meyvesi gelirse hepsini yer 3 öğün yemek yer nereye gidiyo bu coxugun yedikleri. Ay cevremde hergün kakasını yapan cocuk görünce şok oluyorum. Olurmu düzelirmi birgün benim kızımda