Kızlar iyi geceler. Reglim 42 gün gecikti. Korunuyorum ve çocuk düşünmüyorum. 3 kere test yaptım negatif çıktı. Ama bir yanım da testlere güven olmaz diyor adet olmadıkça da içim içimi yiyor, 2 hafta önce böbrek ağrısından dolayı kan ve idrar tahlili de verdim herhalde bir şey olsaydı orada çıkardı diye düşünüyorum. Bu süreçte kanser korkusu, ilaçlar hastalık derken zor bir dönem geçirdim ilaçlar başlandı ondan mı diye de düşünüyorum. Başına gelen bilgisi olan ile konuşabilirsek çok sevinirim.