Tombikdonerartikcokpahali Hanımlar alan olur mu acaba 38 beden beyaz olan kırmızı 36 beden boyları ben 172 ile giydiğim zaman tam oldu.
AnnaKarenina_ Tombikdonerartikcokpahali ay bedeni uymuyor ya ama bayildim elbiseye nerden almistiniz su an kahroldum😁
Kerem1234 Tombikdonerartikcokpahali Beyaz olanı alabilir miyim ancak benim boyum 165 boyu çok mu uzun gelir terzi ile uğraşmak istemiyorum
Tombikdonerartikcokpahali Kerem1234 çok uzun gelmez bana tam oluyor ama yerlerde sürüklenmiyor bilek üstü kalıyor