Kizlar bir bende mi var sizde böyle misinz mesela arkadaşın çocuğu geldi kendi cocugumla karsilastiriyorm çocuk 2 aylık biraz ses çıkardı benim kız uyku sersemydi normalde çıkarır o an çıkarmadı hemen bir degisik oluyorum sonra mesela başkasınn çocuğu çok agliyor benimki az ağlıyor sorun mu var benimkinde diye düşünüyorum böyle böyle saçma mi sizde böyle misizn