Selam 22 aylık küçüklüğünden ocean demir denedim yükseltmedi , ferro sanol dişleri etkiliyor diye bıraktım , sidefer denedim iyiydi de 2. Şişeyi aldım içeriğine bi baktım sodyum benzoat var. Bu katkı maddesi epey zararlı diye biliyorum büyükler için bile . Yanlış mı biliyorum çok bu abartıyorum fikriniz ? Ve yeni bir DEMİR TAKVİYE ÖNERİSİ LÜTFFFENN