lamann sezeryanan dolayi antibotikler yapildi ictimde o bile gecirmiyor gripi. ne ice bilirim ve bebek anne sudude iciyor
Minmini lamann çok geçmiş olsun, evet dut kaynatıp için iyi gelir. Emzirme diyen falan olursa da dinlemeyin maskenizi takın emzirin bebişinizi
deniztalta Hiç bişey içme çok yenisin ama dut kurusu vüctta enfeksiyon bakteri tutmaz demleyip için hem iyi gelir hem sütünüz çoşar kimyon da bu konuda aynı geçmiş olsun sağlıkla büyüsün