elvvn_ Merhaba kızlar. Emzirirken rolon deodorant parfüm kullanılıyor mu? Bi sakıncası oluyor mu süte ?
Bebegimben1 elvvn_ siveno kullanıyorum bı yere gidince ama genelllikle karbonatı hafif suyla karıştırıp o şekilde sürüyorum asla ter kokusu olmuyor
Busra986532 elvvn_ bebekler için çok sıkıntılı oluyor demişti dr kesinlikle kullanma demişti deo için. Ben pudrasız rolon kullanırdım ama
Logu elvvn_ Derimizden emilen her sey de kana karısıyor sonucta emzirme döneminde de dikkat edilmesinde fayda var. Temiz içerikli ürünler var. Siveno kullanıyorum ben.