14 aylık oğlum sabah kahvaltısından tut akşam yemeğine kadar ne yaparsam yapım paşama yapışıyor ve resmen gırtlagı koparcasına aglıyor kucagıma aldıgım an da gülmeye bişeyleri göstermeye oynamaya başlıyor. İstediği olmayinca çıldırıcasına ağlamaya başlıyo tabi bu süreç de biz anneleri içten içe çok tüketiyor hele birde narin ve özenle büyütürken önerileriniz varmı mesela biz bu dönemleri şöyle atlattık dediğiniz anılarız ve tavsiyeleriniz?