Kızlar benim postlarımda görürsünüz uzun zaman oldu yazmayalı ben zaten sürekli kalp takıntısı olan biriyim ama artık gerçek anlamda sıkıntı var nabzım hep 100 lerde atıyor nabzım yükselince de içime korku giriyor midemi sıkan bir şey oluyor sanki kalbim duracak gibi saçma saban düşünceler bayılacak gibi oluyorum. Sanki nabzım yğkselecek gibi oluyorum aşırı kötü bir durum yaşıyorum içime sıkıntı giriyor falan her an çlecej gibiyim , elim ayağım titriyor falan