Benim sorum şu bebeğim güzel uyuyor uyuyunca 2 3 saat kendi uyanıyor beslenmek için ama uyanıkken hep huysuz kucağımda da yerde de sürekli sızlanıyor bazen şiddetli ağlıyor vs ama hemen duruyor onda da ben de anlamıyorum böyle olunca gaz sancısı gibi de değil ağlaması ama karnı da şiş gibi sütüm yeterli aç olmadığına eminim artık başla bir şeyi mi var hasta da ben mi anlamıyorum diyorum yoksa normal mi böyle olması lütfen cevap verin…