Oylesinebirisi Bu tür özel kurslarda eğitimle sertifika alarak çalışmaya başlayan var mı aranızda acaba?
Alya-Sena Oylesinebirisi bende gecen sene meslek edindirme kursundan almistim 8 ay gidip geldim bos yere. Hic bir halta yaramadi. Devlet e zaten bu sertifikayla imkansizda ozelde anca tanidik varsa. 2 sene bu bolumu okuyup atanamiyor insanlar kursdan alinan belgeyle nasl calismayi dusunmusm hayret ettim kendime
yucell Oylesinebirisi hayır tabiki saçma bir iş . Onun yerine açıktan tıbbı sekreter okuyum KPSS ile kolay atanıyor 45 bin tl de maaş alırsınız
yucell Oylesinebirisi açıktan tıbbi sekreter bi de arkadan KPSS mis gibi zor atanmıyor diğer sağlık bölümlerinin çoğundan kolay KPSS yapılmayacak bir sınav asla asla değil devletin parası iyi
kubra00k Tıbbı sekreter kursuna gidip sertifikayı almış biri olarak söylüyorum boş işler😀 hatta ben onu aldığımda 22 yaşındaydım. Şuan 35🤣 hiç işime yaramamıştı. Sağlık mezunu değilsen senin sertifikanı asla takmıyorlar
kubra00k Oylesinebirisi evet evet sakın gitme o kursa boşyere zaman kaybı. Ben üni yeni bitmişti o sene boştum gitmiştim. Sonra çok başvuru yapmama rağmen hatta araya torpil bile sokmaya çalışmamıza rağmen sağlık mezunu değilim diye hiçbiryer beni kabul etmemişti. Düşün üni mezunu olmama rağmen. Boşver yani
Seydagolcuk İstanbul üniversitesi tıbbi dokümantasyon mezunuyum hatta ankara üniversitesinde de bilgisayar programcıligi okudum o kadar cok mezun var ki tibbi sekreterlikten açıköğretim de de bu bolum oldugu icin bir suruu insan var. İş bulmak cok cok zor eğer tanıdık falab yoksa baska alanlarda egitim alsaniz daha iyi olur bence.
Seydagolcuk Oylesinebirisi Muhasebe olur ozellikle bilgisayarlı muhasebe. Web tasarım kursu de ise yarar eger yazilim ilginizi çekerse
nutellaa_ Oylesinebirisi ben ücretsiz kursuna gittim tıbbi sekreterlik arkadaşım da ücretli kursa gitti. Ben torpille işe girdim ama o giremedi bende şans eseri girdim bence boşluk vardı ondan yoksa torpille girmekte çok zor
123aa O kurslar önceden işe yarıyordu taşeron olarak torpiller filan işe başlıyordu sonra 2016 da filan hepsini kadroya geçirdiler sonrasinda artik atama yapılıyor hatta geçen yil çok fazla alım oldu tıbbi sekreterlik 60 puanlarla atananlar oldi diye biliyorum bundan sonrasi alım ne kadar olur bilemiyorum
Winner Benimde var sertifika. Kaç yıl önce almışım. Asla işe yaramıyor. Duruyo öyle evde. Bu işin üniversitede bölümü var, onu okursanız evet iş bulma imkanınız daha fazla. Sertifika boşa para kaptırmak öyle diyim