Merhaba.
Dün babaanne, bakıcı, kreş üçgeni diye bir post açmış ve orada eşimin iş arkadaşının, samimi değiliz bugün tanıştım, eşiyle görüşeceğimden bahsetmiştim. Akşam yemeğine davet ettim ve tanıştık, konuştuk. -Adını vermek istemediğim için kendisinden hanımefendi diye bahsedeceğim-
Hanımefendi çocuk gelişimi mezunu. Memleketlerinde ablasıyla ortak bir kreşi varmış ve oradan gelen bir kazanç aynı zamandada yatırılan bir sigorta söz konusuymuş. Eşi tayinci olduğu içinde kurumlara gir çık yapıp uğraşmak istemediğinden bireysel şekilde çocuklarla ilgilenmek daha mantıklı olur diyerek bu şekilde bir başlangıç yapmak istemiş. Kendisine kanım ısındı. Oğlumlada güzel iletişim kurdular. Şartları konuştuk. Ev işi, bizim yemeğimiz gibi şeyler asla istemedim. Oğlumu ve kendisini doyursa yeterli olacağını hatta ben gerekirse oğlumun yemeklerini dahi hazırlayıp gidebileceğimi söyledim. Hafta sonları ve hafta içi bir gün izinli, resmi tatillerde izinli, ara tatillerde ve yaz tatilinde de izinli. Haftada dört gün çalışmadan aya vurduğumuzda ayda on altı gün çalışmış olacak. Henüz ders programımın belli olmadığını ama esnek olacağınıda söyledim. Ben kendi kafamda en az asgari ücret ve hatta daha fazla olarak düşünüyordum ama ilk fiyat teklifini kendisinden rica ettim. Zaten bir geliri olduğu ama evde durmaktan sıkıldığı için bu işe giriştiğini amacının fazla paralar almak olmadığını dile getirdi. Zaten yatan bir sigortası olduğu içinde sigorta yapmayacağız. Kendisi ben en düşük on iki diyeyim kalanını siz belirlersiniz dedi ama asgari ücret düşündüğüm için asgari ücret teklif edince yarım güne fazla buldu ve ortalama on beşe anlaştık. Eve kamera sistemi kurduracağımı ve aralarda izleyeceğimi kendisine söyledim, sıkıntı yok dedi. Sizin anlayacağınız her şey şimdilik yolunda gibi. Tek sorun bizim evde bir köpeğimiz var, Alfa. Aynı ortamda sizler varken bulunmaktan çekinmiyorum ama bir evin içinde yalnız köpekle kalmaktan tedirgin olurum dedi. Buna bir çözüm yolu arıyorum şimdi. Hatta çözüm önerileriniz varsa alırım. Her şey tıkırındayken tek bir probleme çözüm bulamazsam ve sorun çıkarsa çok üzülürüm.