fatmaym0614
Ben de bu ayın başında aynı durumu yaşadım, geciktirici hapı adetimden 4 gün önce kullanmama rağmen işe yaramadı tam anlamıyla adet olmadım ama kanamalar olmaya başladı hem kanama olup hem de adet sancısı çekip keyfim kaçınca oldu ki oldu deyip ilacı bıraktım. Sonrasında tampon aldım onun da kullanma kılavuzunda parmağınızla hissetmeyene kadar ileri itmeniz gerekiyor gibi bir şey yazıyordu. Spiralim olduğu için kaydırırım korkusuyla tamponu da kullanamadım. Anlacağınız tatilim zehir oldu 😵 umarım sizinki öyle olmaz