Buse34 neslihanada tetagil biz onu kullandık çok çok memnunum diş jelleri damakları kalınlaştırıp dişin çıkmasını daha çok zorlaştırıyormuş sadece anlık uyuşturuyor o kadar
Bebegimm1 neslihanada tetagil kullanmıştım diş döneminde başka bir şey ekstra yapmamıştım yan etkisi olmaması tercihimdi diğerini bilmiyorum
Fusunkayaaaa1208 Hiçbiri bence karanfil yağı düzgün dozda yeterli oluyor. Bu diş jellerinden çok fazla çocuğun allerjisi oluyor 😟