kayraadenn Yenidoğan bebeğim var henüz 6 günlük biz beslenmesi için uyandırıyoruz yenidoğan bebekler kaç saat uyurlar birde hafif sarılığı var sık beslenmesi açısından sürekli uyandırıyoruz ama çok zorlanıyoruz kıyamıyorum uyandırmaya 😞😞
mysozclk kayraadenn benım kızım da sadece beslenmeye uyanıyordu gercı ben kaldırırdım hep suan 7 bucuk aylık hala uykuyu cok seviyor 🥹 ben saat bası verıyordum sarılık olmasın diye sukur olmadık
altuncan kayraadenn sarılık için alyin ve sarı yazma yanına birakabilirsin bn öyle biliyrum bnm kızımın sarılığı yoktu ama her iki üç saate bir emziriyrdum alarm kurardım özellikle bol bol emzir hem sarılığı için hemde ilk bir ay ozllikle ilk iki hfta sarı renk gibi süt geliyor ya çok sağlıklı ve kilo alması içinde çok yararlı süt
asli8 Kesinlikle zor olsa da uyandırıp maksimum 2 saatte bir emzirin. Daha çok küçük sürekli uyuması normal daha sonra uyusun diye gözünün içine bakarsınız😂