prensannesiiiiiii Hanimlar ben hem doğum kontrol hapı kullanıyorum hemde esim korunuyor sizce ikisini kullanıp hamile kalan var mi?
Zlm prensannesiiiiiii yani ihtimal çok düşük tabi ama tiplerini baglatip hamile kalan varmış 😄 🤷🏿 buna rağmen hamile kalırsanız bence çok önemli bı sahistir bırakın doğsun
Dilaradeniz prensannesiiiiiii bennn 🫠 prezervatif+hapla e geri cekilme yaparak dördüncü geliyor 😀 bağlatmayi düşünüyorum hatta bağlaticam😀
merveidilakcay Kızlar bende sezeryan oldum yeni ve tüpleri bağlama duymuştum ve baglattim ne kadar güvenli blmyrm en güvenilir o dediler bana bakalm
miniko23 Dilaradeniz nasıl olabilir ya yani bu kadar çok yöntemi kullanıp nasıl hamile kalabilirsiniz çok şaşırdım
sevimailesi prensannesiiiiiii evet cnm doğum yaptıktan sonra hic adet görmedim ben normal doğum yaptım oğlum şuan 13 aylık 27 haftalik hamileyim hem ben hem eşim korunduğu halde hadi ben emzirdigim için mg biraz düşük bir hap idi emziren annelere özel ama aynı zamanda esimde korunuyordu yinede olunca oluyor 🤷♀️🤷♀️
prensannesiiiiiii Dilaradeniz her gun aynı saatte almaliymisiz dimi saatini kaciririsan bile sıkıntı oluyormuş
prensannesiiiiiii sevimailesi o korkuyu çok iyi biliyorum her ay adet olmazdım korkudan ölürdüm hamilelik tesitinide yüreğim hop hop ederdi yapamzdim
prensannesiiiiiii prensannesiiiiiii ben o hapı duydum korunmasi çok yüksek gerçi bacım spiral ile hamile kalıyor
sevimailesi prensannesiiiiiii ben korunuyorum diye çok korku yaşamadim 1 kere yaptım çıkmamıştı yaptıktan 1 ay sonra hamile kalmışım 😄 birdaha da hiç yapmadım oğlum 10 aylikti 14 haftalik hamile olduğumu ogrendim 14 haftalikti ogrendigimde
prensannesiiiiiii sevimailesi Yok bacım deli gibi korkuyorum ilişkiden soğudum iki tane üst üste çocuğum olunca çok zorlanıyorum