40 gunluk bebegim var 2 gundur oksuruk ve hapsuruk vardi saglik ocagina getirdim doktor deloday 0,5 mg şurup verdi yarım ölcek gece yatmadan once icirin dedi internetten arastirdim verilmemesi gerekiyormus yenidoğanlara kullanan varmi acana tecrubelerinizi paylasirmisiniz ?