Merhaba ben vurdurmayi reddettim 9.ay aşısı normalde 12.ayda yani yaşında vurulan bir aşıymis, bir ara salgın olmuş ve salginda 9.aya çekmişler aşıyı. Ama biz çocuk doktorumuza bu ay olmasın 12.ayinda olur diyince hiç israr etmedi, diğer aşılar olsa ısrar ederdim ama bunda ısrar etmiyorum diye , KKK aşısı diye bir aşısı, kabakulak sanırım siz arastirirsiniz