asellmiihramom prenses_prens_Annesi evet kız doğum kilosu 2800 dü en son 4500 dü sanki bana az kilo alıyor gibi geldi her çocuk bir değildir ama bilemedim
melis_t asellmiihramom bizimde doğum kilomuz 2900 bakalım 2.ay kontrolde acaba kaç olması gerekiyor? Doktorunuz az veya normal demedi mi
prenses_prens_Annesi asellmiihramom kızımın benimde öyleydi 3 kiloyla doğmuştu 2.800 e düşmüştü sonra almaya başladı .şimdi iki yaşında 11 buçuk 12 arası kilosu baya zayıf .sizin iyi bence kilosu normal ☺️
asellmiihramom melis_t doktorum çok iyi kilo almış dedi ama işte anne yüreği insan kafaya takıyor sanki bana az almış gibi geliyor
melis_t asellmiihramom anladımm ama doktor iyi demişse takma bence önemli olan doktorun ne söylediği ☺️ bana 1. Ayda az almış demişti bende kafama takmıştım umarım bu ay öyle olmaz diye dua ediyorum iyi almış çok iyi desinler diye
asellmiihramom melis_t bizimde 9 eylülde randevumuz var bakalım kilo almış mı sizde güzel haberler alırsınız inşallah 🥰