cigdem_goktug Kızlar başlıkta görüldüğü üzere şu 1haftadır ne gündüz ne gece uyuyor uyuduğunda yarım saat sonra uyanıyor anca memede sakinleşiyor. Bütün dengem bozuldu geçici bir durum mu atak mı Allah aşkına benimle aynı durumda olan var mı ?
Dogacelik cigdem_goktug ek gıdası nasıl? O aydan sonra mama yada annesütü artık su niyetine içilmeye başlıyor. Ek gıdasına özen gösterin bence fark edecektir.
hlyyy cigdem_goktug valla 5. Aydan beri filan benimki de her gece böyle saat başı uyanıyor emmeden uyumuyor
hlyyy cigdem_goktug neler denedim neler acaba aç mı dedim değilmiş mama verdim olmadı biberonun ucuyla kandırmak için 20 lik mama yaptım uyusun hemen emmeden belki memeyi unutur diye yok o da olmadı artık akışına bıraktım
cigdem_goktug hlyyy bende aç olmadığına eminim ama çığlık çığlığa uyanıyor pis pis yapmama rağmen zor sakinleşiyor ama memeyi alınca hemen uykuya geçiyor valla çok yıpratıyor ya
Fusunkayaaaa1208 Aslında alışkanlıktan uyumuyor biliyor musunuz 🙈 bide eğer imkanlar varsa yanınızdaysa ayırın sırf sizin kokunuzu aldığı ve kalktığında sizi gördüğü için uyanıyor.
cigdem_goktug Fusunkayaaaa1208 yok aynı odada ama ayrı yatıyor hiç Yanyana yatmadık geceleri park beşikte kendısi yatıyor
Fusunkayaaaa1208 cigdem_goktug bizde aynıydık kendimle çeliştiğim için 18. Aya kadar bu şekildeydi ve belki gece 10 defa kalkıyor emiyor yatıyordu asla emmeden yatmıyordu. Sonra odasını ayırdım ve gece uyuduk 😀 Ama benim şöyle birşeyim var ki ben gece beslenmesini de kesmiştim emzirmiyordum. Gece için doktorunuzla konuşabilirsiniz belki
cigdem_goktug Fusunkayaaaa1208 ya gece acıkıp da uymadığını sanmıyorum zaten artık alışkanlık yaptı su teklif ediyorum içiyor sonra meme arıyor yine , bakalım 9 ay kontrolünde doktora soracağım inşallah benı kolaylaştıracak birsey söyler 🤦♀️
cigdem_goktug Dogacelik yemegı de az yemeye başladı kahvaltı yok gibi birsey bi akşam yemeğini güzel denebilecek derecede yiyor , gece su da teklif ediyorum uykudan uyanıyor yine de emmeden uyumuyor 🤦♀️😬