gulseda34 benimki de geçen hafta oldu aşı. Aşıdan sonra aynı sizinki gibi uyumuyor ve çok huzursuzdu, ağlıyordu da. Sanırım aşı yerleri ağrıyordu. Ateşi yoktu ama yine de calpol verdim sakinleşti. Calpolu de zaten çok kullanmadım ilk gün bir kere, ikinci gün de bir kere verdim normale döndü. Sizinkinin de aşı yerleri ağrıyor olabilir.