Zlm nimetbatu TP link tapo c200 kullanıyoruz biz 2 yılı geçti kardesimede aldık hatta ben çok memnunum
Logu nimetbatu Weewell WMV815 kullnıyoruz. Memnunum. Hatta keşke yenidoğan döneminde alsaydım dedim. Bebeğim 6-7 aylıkken almıştım.