Merhaba arkadaşlar. 4 bucuk yaşında oğlumun memesinde bir şişlik farkettim. Ele gelen sertlik, gözle de sis olduğu görülür. Tek memede var. Yarın doktora göstereceğiz ama yaşayan var mi diye merak ettim. İnsan endişe edince bir gece bile zor bekliyor…