arkadaşlar 10 aylık kızımı oynatırken sanırım ani hareket yaptım. o gece belim agrıdı ama sabahında kalçama ve sag bacagıma inmişti şimdi bir haftadır yürüyemez oldum her adımda bıçak saplanıyor sanki. röntgen de kemikte vişey çıkmadı. mr önerdiler sizce