ahsennisa Iyi geceler arkadaslar kizim surekli emmek istiyor gogsumde emerek uykuya daliyor emzik vermek istiyorum cok sık olmasa da isim falan oldukca ama almiyor diliyle yitiyor midesini bulandiriyo ne yapabilirim
Tusa_ ahsennisa emziği direk ağzına sokmayın dudaklarına değdirin emme refleksi başlayınca dilin üstündeki damağa doğru alttan yukarı yani verin direk o zaman tutuyorlar canım
egeninanns ahsennisa 74743 farklı emzik denedim tutmadı . 14 aylık hala biberon bile sürmez ağzına ben pes etmiştim size başarılar 🥲
ahsennisa Pamukbaby ilk damakli aldim almayinca yuvarlaklar varya ondan aldim kaucuklulardan onuda almiyo
Pamukbaby ahsennisa işte bebekler nedense hep bu sorunu yaşıyor, bende oğlumda çeşit çeşit almıştım gitti marketten aldığım markasız bi emzik tutmuştu 😅
ahsennisa Pamukbaby benim diger iki kizim cok rahat tutmustu ama bu bi turlu almiyo sureklide her yerde gogsumu acamiyorum 😁😁😁😁
Pamukbaby ahsennisa ben 3. Aya kadar kabul ettirememiştim uçakla seyahat etmemiz gerekiyordu sallamasyon bi emzik aldık uçakta emsin kulakları tıkanmasın diye tutmuştu yanarım yanarıııım aldığım o kadar emziklere yanarım şimdi buzdolabının üstünde magnet olarak duruyor ksksk 😆
ahsennisa egeninanns biberonda almiyor benimki evet hani emziremedigim yerler icin carsi pazar icin az bisey mamq yapip aliyordum yanimq agzinin sol tarafiyla iciyosa sagdan geri cikariyo 😁😁
Tusa_ ahsennisa rica ederim canım benim kızımda almıyodu o şekilde aldı baya uğraştım ama 1 hafta falan 😊 emdiği zaman dikkat et canım diliyle damağı arasına sıkıştırıyo meme ucunu aynen o şekilde ver emziği ben avent kullanıyorum
ahsennisa birbebekannesii_ onuda yaptim canim malesef reçel vs tadı geçince emzigi tükürerek cikariyo 😀😀
uykusuzgiller ahsennisa benimki de tutmuyor en pahalı philips avent almıştım tutmadı midesi bulandı. Civilden 40 tlye ucuz bir sey aldım onu biraz tuttu.
hlyyy ahsennisa avent, damaklı, kiraz uçlu hepsini denedim aldıramadım 7 aylık oldu ve pes ettim valla ben