Merhaba, henüz yeni yaşına girmiş bir kızım var şuanda travel bebek arabası kullanıyorum ve beniö için inanılmaz ağır ve hantal gelmeye başladı yer kaplaması, ağırlığı, merdivenden inip çıkarken bebeğimle zorlanmaya başladım. Kullandığınız memnun kaldığınız kabin boy yada baston araba önerileriniz var mıdır?
Not: Kanz X-Go kullanıyorum let go dan şatışa çıkardım.