moonlight____ moonlight____ ben de kres hic aklimda yoktu.buyuk kizim bakicisi cok cok iyiydi anasinifina kadar 5 sene bakti cok guzel.ama 2.kizima malesef bakici rast gitmedi buldgmz uzun soluklu olmadi ,bikac kisi de olmadi istdgmz gibi …sonuc 1 sene annemler geldi bakti ve simdi krese gidiyor.22 aylik baslattik.bakici arariz diye dusunuyirduk annemler donunce ama baktik ki hem cok hareketli hem cok hevesli krese de aliscak mi diye verdik ve verdigimze cok memnunuz.asla suan bakici fln aramiyrm …siz rahat olun alisiyorlar severek de gider merak etmeyin.evde oturup onune oyincak yigip kendide elinde tlf oyalanan bi bakici ile olmaktansa kreste surekli oyun ,yemek ,etkinlik vs hersey planli programli.