Hafsaliya ben 2 yıl önce doğum yaptım
Hamile kaldığımda 52 kiloydum, hatta korona de oldum aynı tarihte o sıra işte onun verdiği iştahsızlık bulantı derken 48 e düştüm, sonra öyle kilo almadım yani çok, doğuma gittiğimde 53,53.5 buçuktum
Oğlum 37. Haftada doğdu 3150 gram doğdu