Madamemom 24 yaşımda oldum 3 sene önce doktor çok önemli mutlaka iyi bir doktor olsun çok şükür çok ayakta kalmadıkça ağrım olmuyor ama kesinlikle ağır bir şey kaldırmıyorum çok yükseğe uzanmıyorum bunları doktor ömür boyu yasakladı benimde sağ bacağıma vuruyordu ağrısı çorabımı bile eşim giydiriyordu hatırlamak bile istemiyorum çok acılar çektim sizi çok iyi anlıyorum inşallah en kısa zamanda iyileşirsiniz geçmiş olsun