Kızlar bebeğim 6 aylık oldu diş sıkıntısı erken başladı çok perişan ama ne diş var ne de bir şey 😕 uyku deseniz hiç ama hiç yok ne gündüz ne gece hiç düzgün uykusu kalmadı beşik sokuyor öyle diyeyim bir oraya dönüyor bir buraya dönüyor deli dana gibi anlayacağınız. O kadar yorgunum ki.. bir kaç kişi bay bay damlayı önerdi kararsız kaldım yan etki yapar diye kullanan memnun kalan tecrübe edinen var mı acaba ??