Öncelikle merhaba..Konuya girmeden bebeğimden bahsedeyim.
Bebeğim 21 aylık ve bana aşırı düşkün. Gündüzleri babasıyla ben olmasamda vakit geçiriyor fakat geceleri uyanınca hemen beni istiyor. Babasından su bile içmiyor annem versin diyor. Ben gidene kadar da aralıksız ağlıyor.
Bir yakınım vefat etti. Cenazeye gitmem lazım. Eşim sen uçakla git gel biz gelmeyelim yol çok uzun, 1-2 gece bir şekilde idare ederim dedi.Ama ben çok kararsızım. Bebeğim bu ayrılıktan etkilensin istemiyorum. Küçük olduğu için bu süre onun için çok mu yoksa durabilir mi açıkçası onu da bilmiyorum.
Bilgisi olan biri var mı acaba?
2 gün ayrı kalmak 21 aylık bebek için fazla bir süre mi?Etkilenir mi?